Info

  • MadDog
  • MadDog's Avatar Topic Author
15 years 6 months ago #334 by MadDog
MadDog created the topic: Info
W maju 2005 Mars Society Polska zostalo zaproszone aby wraz z Kolem Naukowym Negocjacji SGH i Forum Mlodych Dyplomatów przy SGH przeprowadzic symulacje miedzynarodowych negocjacji na poziomie agencji kosmicznych w sprawie budowy bazy na Marsie. Projekt ten zostal nazwany Columbia Memorial Negotiations na czesc pamieci zalogi promu Columbia.

Projekt ten bedzie sie skladal z dwoch czesci:

1. Przedstawienie publicznosci aktualnych wynikow eksploracji Marsa.
Na ta czesc zaproszeni sa przedstawiciele NASA, ESA, FKA oraz MSP, aby przyblizyc dziedzine projektu i zapoznac uczestnikow z kierunkami rozwoju przyszlych misji.

2. Symulacja negocjacji miedzynarodowych, polityczno-gospodarczych rozmow poswieconych budowie i wykorzystaniu bazy na Marsie. W tej czesci wezma udzial studenci i absolwenci SGH (reprezentujacy kraje swiata) oraz doradcy techniczni z roznych dziedzin.

Reprezentantem MSP w tym projekcie jest Wiceprezes, Pan Andrzej Kotarski, ktory wlasnie przygotowuje materialy do projektu. Pan Andrzej opracowuje ponizsze tematy:

*) Koncepcje misji na Marsa:
- Misja Wzorcowa NASA z lat 1991-99
- Plan Mars Direct
- Koncepcja misji zalogowej na Marsa ESA
- Koncepcja misji zalogowej na Marsa Rosji z lat 1990-99

i jezeli ktorys z forumowiczow czuje sie pomocny w tej dziedzinie proszony jest o kontakt.

Jednoczesnie moja propozycja jest aby rozpoczac dyskusje, jak forumowicze MSP widza
strategie badz kierunki negocjacji. Byc moze takie przemyslenia moga byc pomocne lub wykorzystane w czasie projektu.

Podaje rowniez linki z informacjami o projekcjie w innych organizacjach:

akson.sgh.waw.pl/sknnkip/index.php?id=archiwum/marsPL

www.diplomacy.pl/modules.php?op=modload&...fcbab0ed79a4c99cf0dc

Pozdrawiam
/M.

Please Zaloguj to join the conversation.

  • Mateusz Józefowicz
  • Mateusz Józefowicz's Avatar
15 years 5 months ago #347 by Mateusz Józefowicz
Mateusz Józefowicz replied the topic: Pytanie o Columbia Negotiations
Witam,

Kiedy konkretnie odbędzie się symulacja i czy można w niej uczestniczyć jako publiczność?

Pozdrawiam

MJ

Please Zaloguj to join the conversation.

  • MadDog
  • MadDog's Avatar Topic Author
15 years 5 months ago #350 by MadDog
MadDog replied the topic: Re: Info
Wow, ktos w ogole tu zajrzal ;-)
Dokladnie na te same pytania chcialbym znac odpowiedz...
Wyslalem juz zapytanie i jak tylko dostane odpowiedz, to zaraz tu umieszcze...

Mialem nadzieje ze pojawi sie o tym wzmianka na stronce MSP, ale cos kiepsko z aktywnoscia witrynki... czy dostaje ktos Astro-nowinki?

/m.

Please Zaloguj to join the conversation.

  • NTesla
  • NTesla's Avatar
15 years 5 months ago #353 by NTesla
NTesla replied the topic: Re: Info

Wow, ktos w ogole tu zajrzal ;-)

Spokojna głowa. Zaglądają. Tylko to jeszcze nie znaczy, że mają coś do napisania. :wink:

Mialem nadzieje ze pojawi sie o tym wzmianka na stronce MSP, ale cos kiepsko z aktywnoscia witrynki

Zgadzam się. Wygląda na to, że stroną zajmuje się jedna osoba i to tylko w święta. :?

Please Zaloguj to join the conversation.

  • MadDog
  • MadDog's Avatar Topic Author
15 years 5 months ago #355 by MadDog
MadDog replied the topic: Re: Info
Hej,

Z informacji jakie uzyskalem wynika, ze data imprezy to 19-20.05.2005.
dalszych informacji mozna sie spodziewac na stronce:

www.columbia.edu.pl

pozdro
/m.

Please Zaloguj to join the conversation.

  • phlebas
  • phlebas's Avatar
15 years 5 months ago #381 by phlebas
phlebas replied the topic: Re: Info
Jestem też zainteresowany, ale co z dostępnością?

Please Zaloguj to join the conversation.

Time to create page: 0.401 seconds
Powered by Kunena Forum